2012. október 20., szombat

Like a BOSS

Vizuális stúdium volt, és nem volt rossz, de fárasztó volt. Főleg mikor prezentálni kellet, mert előtte nem aludtam semmit, de meg érte, mert meg dicsértek, és jó jegyeket kaptam, annak ellenére, hogy a címek el voltak csúszva, vagy is bakiztam.
Vagy is fáradt vagyok, de nem baj.
4 szaknak volt ez a kurzus, és ketté volt osztva: animáció-grafika, fotó-média design (nekik nem volt alak tan).
Nekünk 2 tanárunk volt. Alak tan (Magyarosi Éva), és tér ábrázolás (Fábián Noémi). 
Alak tan: krokizni kellet, de sokat. Állatokat, embereket külön, rében és csoportban, meg grimaszokat.
Tér ábrázolás: Tér krokik. Fény-árnyék, ennél az volt, hogy egy teret különböző fényezéssel kellet ábrázolni (RAJZOLVA! mert média design, és fotó fotózta). Lakás bejárás, ... hát erre nem tudtam jól rá hangolódni, mert olyan lakást kaptam, ami nagy is volt, meg meg nekem nem jött be... ezt más hogy csinálnám már. Tárgy kompozíció. Sík kompozíció (ez lett a leg meg úszósabb). 
Mindent meg mutatok, mert tanulságos, annak ellenére, hogy szerintem nem én vagyok, akivel példálózni lehet.


Kis jó zenét be rakok a végére... mert csak :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése